att bli vuxen på kuppen

Högskoleinformationen i skolan idag medförde en gnutta ångest en stund i caféterian, men kära vänner lindrade den. Nu sitter jag här med en start till en plan inför kommande vuxenliv, det känns bra och jag är munter. Har man ingen direkt plan så kommer man ingen vart, då kan det bli kaos informerade någon klok själ mig om idag.

Tanken efter skolan var egentligen att träna och bli fit, men somnade i en trygg famn i några timmar istället. Var längesen jag gick hem till mitt hjärta efter skolan för att få sova i hans famn, det skedde mer ofta i början av vårat kärleksförhållande. Då var man så nykär att istället för att sova låg jag och kikade på honom i smyg, ville inte missa en sekund av vår tid. Detta vet han ingenting om, det har vart en hemlighet, fram tills nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0