Jag älskar dig

Antingen gillar man eller ogillar man alla hjärtans dag, en del är nog neutrala i sin ståndpunkt. Men jag gillar den och har alltid haft ett gott öga för den dagen. Kanske beror det på att jag inte är en person som vältrar mig i min egen sorg. Min alla hjärtans dag tog plats i biomörkret, där jag delade dubbelsoffa och popcorn med min kärlek. Vi delade även biosalongen med minderåriga och respektives föräldrar, det var trots allt Trassel som visades. Jag skrattade och jag grät i popcornen, jag försöker censurera min blödiga sida för allmänheten utan framgång. Men det märkvärdiga med Disneyfilmer är att skämten blir bara roligare desto äldre man blir, när man var ung och naiv såg man nog bara rakt igenom dem.

Så annars bestod dagen av simning, matlagning, angry birds och pussande och kramande. Vi somnade alldeles för långt in på nattsnåret i ett virrvarr av täcken, kuddar och ben och jag står fast i att jag gillar alla hjärtans dag.







  

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag älskar dig också min ängel :) <3

2011-02-16 @ 10:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0