Lov på ingång

Vinpinad så till den mildaste grad att det inte finns något kvar att vindpina, snökaos var det här ja. Men nu har man gått på lov och min vindpinade själ kröp ner i fosterställning bredvid en varm och muskulös kropp.

Vaknade upp nyss och snart är det jag och de två grapparna som sätter sig i en bil mot Mariestad för mathandlande. Som två brunstiga älgar kommer de gå lös i bland hyllorna och det känns som mitt ansvar att styra upp trion. Är självklart en natural born leader, så mitt motto är; en för alla, alla för en, men sätter sig någon upp emot mig är det den som lämnas bakom, då blir det mer every man for himself. Tycker även om att punktera fingret i köttfärsen, slänga ner bröd på golvet och lägga oönskade varor i andras varukorgar, badass in the grocery store. ICA känns mer eller mindre som mitt andra hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0