I'd jump in front of a train for you

Det blir inte mycket gjort när vintern drar med en ner. Vintern är egentligen fin då den består av soliga, frostiga dagar. När det däremot är grått, plus och slaskigt kan det lika bra vara. Men på något vis börjar jag se att det ljusnar upp, jag köper kläder till vår och sommaren, skapar planer i min tankar, väntar på den första värmande solen och när gatorna är fria från snö och is. 

Idag liksom igår består av i stort sätt inga lektioner, igår kollade vi på film. Hade det inte vart för att jag åkte in för att träna hade jag aldrig dykt upp. Idag åker jag in för att återigen träna, framförallt för att få vara med Fredrik och innan detta tänker jag dyka upp på svenskan. Ser ut att bli en fin dag, kanske drar med mig min hjärtevän ut på en promenad i vinterlandet.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0