tjugosjätte

Fick min promenad i vinterlandet, solen sken, luften var måttligt kylig och vi promenerade över isen och fikade på en filt med varm choklad. På lördagsaftonen förtärdes det thai-mat i mängder, allt för att fira att jag blivit lite mer vuxen och blivit med körkort. 

Idag var det kallare än det borde vara och idag var mitten på veckan. Veckorna rinner ifrån mig och av mig och inget fastnar riktigt på mig. Idag är det lill-lördag för svenska folket, bortsett från ungdomar, då är torsdag lill-lördag. Förfrågan om att hänga med grappar, sänka öl, dunka varandra i ryggen och spana rumpa har dykt upp. Slå följe, eller inte slå följe? Och vem är egentligen Jens? Haglar med frågor som slår knut på mig. Suger nog på karamellen ett litet tag. 




 

Kommentarer
Postat av: louise

när du skriver vi promenerade över isen, syftar du på dig och fredrik då? du och hunden, du och din bror eller har det helt helt blivit för mycket socialpsykiatri så du blivit schizofreni? :D <3

2011-01-26 @ 20:59:55
Postat av: isabelle

nog för att jag har livlig fantasi men jag ska inte börja tala om mig själv i "ni" form. Det var helt enkelt jag och Fredrik som tog oss en sväng :D Hjärntvättad av skolan är jag inte än! :D<3

2011-01-26 @ 21:09:24
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: Fredrik

haha, det är fortfarande sjugosjunde hurru du du älskling :) haha <3

2011-01-28 @ 00:38:50
URL: http://fredrikbergfeldt.blogg.se/
Postat av: isabelle

haha checka datumet en gång till och tänk dig för igen . jag har aldrig fel ! <3

2011-01-28 @ 22:31:35
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0