jag är Lucy in the Sky, jag är högt över molnen

Sitter med inlämningar och en utav dem sket sig när jag inte hade pappret hemma medan den andra börjar lida mot sitt slut. Känner alltid en slags seperationsångest till saker jag arbetar fram, vill inte skiljas innan jag verkligen måste, lämnar alltid in i sista sekund även om jag är klar tidigt.  

Grå morgon förövrigt som sprack upp i vårväder framåt efermiddagen och solen låg så fint över barmark och torr asfalt. Det närmar sig vår och det kan luktas i luften. Annars vill jag bara att mars ska segla förbi, vill glida in på april och alla dessa glädjeämnen som kommer därtill. Vår smakar som bäst när det är sol och tussilagos i dikeskanten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0