låt oss rymma i skymningen till ett främande land

Jag är en humörsmänniska och man kan snabbt avläsa vilket humör jag är på, är hymlas inte utan är visas exakt vilka känslor som känns. Till saken hör det att jag också är en vädermänniska, grått ute och jag känner mig grå inne och sol på himlen ger solken i hjärtat. Tyvärr är det en grå dag idag och ett tag var jag så grå att det var nära att det krackelerade. Fint att man gräppar efter saker som tillslut gör att det ljusnar igen.

Har kollat igenom svenska inlämningen innan det är dags att skiljas. Fin justerade och tror att det blir bra tillslut. Imorgon är det fredag och  börjar min helg som barnvaktare. Har bytt ut att sova middag efter skolan, sova ut på lördag, 69-dagar och söndagsfrukost mot två barn. Vet inte om det var det klokaste bytet jag gjort, men det hamnar fickpengar i Spanienkassan. Ska tänka sol och bad en vecka i maj medan jag tampas med små pojkar. 


Ändrade hudfärg i Turkiet i somras och urskiljde mig från engelsmännen i polen


Skaffade fräknar och bångstyrigt hår som följde mig under semestern


Åt god frukost, gick upp lite och levde lite medan andra började skolan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0