och nu ska det njutas

Är mer borttappad än vanlig på senaste tiden. Tappar bort lås, nycklar som förvisso blev tagna av någon illvillig själ, glömde min mobil hos Fredrik och fick använda en gammal hederlig väckarklocka som slutade fungera mitt i natten och därför inte ringde på morgonen. Vaknade ändå av mig själv av att det var ljust och solen sken in, lyckan är gjord.

Produktiv är nyckelordet idag, har tränat, skjutsat, avlagt ett besök på posten, städat, skrivit ett CV och gjort inlämningar. Skönt att sopa rent för veckan, befrias från att ha saker hängande över sig. Belönar mig själv med Desperate Housewivea och Cougar Town och en äggmacka, låter mer oaptitligt än vad det i själva verket är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0