andra i femte

Ibland tror jag att man tar saker lite för givet, inte ser dem i det ljus de borde ses. Att peta på de små fel som finns istället för att se helheten. För även om livet ibland lassar dynga åt ens håll bjuder det allt som oftast på medvind och glädjeämnen, beroende på hur man väljer att se det. Det finns så mycket jag glädjs åt, jag skattar mig lycklig och jag är evigt tacksam för det som livet givit mig. Kanske borde man sluta leda sig själv in i ett virrvarr av trångsynhet och negativitet, man borde lyfta huvudet och se det som finns framför en. Ibland krävs det saker för att man ska öppna sinnet och få en tankeställare. Jag hoppas att du har det bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0