sköna maj välkommen

Varken mitt internet eller min dator vill sammarbeta och därför resulterar detta till en vecko-blogg, ungefär ett inlägg per vecka. Egentligen skulle jag kunna skriva flera inlägg per dag, finns så mycket som händer. Samtidigt är det skönt att inte dela med sig, inte fläka upp sig och blotta sig för allmänheten.

Igår var det valborg och april firades ut och maj firades in med grillning med kära vänner. Det är en kvinnogöra att tända en grill och jag och Louise hällde på ungefär en liter tändvätska och fick fjutt på kalaset. När vädret sviktade styrdes kosan in och upp i soffan, där det visades film, tändes ljus och gömdes ner under täcken medan Louise blev bästa vän med Borka. Att gå till skolan imorgon känns underligt eftersom min kropp har ställt in sig på lov igen. Det är svårt det där att komma tillbaka till rutiner, att ha ett prov i veckan är den nya rutinen. Förra veckan var det italienska som jag inte nailade och denna vecka är det geografi som jag ska naila.

Nu dröjer det väll 1 vecka tills nästa inlägg, men nu kan jag nås på mobilen - japp jag skänktes en mobil av en räddare i nöden. Bugar djupast för att någon slags teknisk pryl får infinna sig i mitt liv och förhoppningsvis ställa upp vid min sida ett tag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0