Maj 12

Separerade från skolan idag och stannade hemma. Gjorde nytta, åt god frukost och satt i solen. Hemmastannandet gjorde att det känns som det är söndag, men nejdå imorgon är det början av helgen. Imorgon är det jobbmöte, man ska vara tacksam att man har jobb, tänk på alla stackare som kommer vara fattiga i sommar, men jag hatar jobbmöten ändå, speciellt om de infaller 17.30 en fredag och förstör rytmen.

Har svårt när saker förstör min rytm, jag planerar långt innan och blir arg om någon förstör mina planer. Annars får jag höra att jag är rätt spontan av mig, kanske uppfattas så men inom mig är det kaos för att planer inte följs. Älskar att planera och älskar att skriva listor. Ska skriva lista om vad jag ska packa, har redan gjort en pluggislista<3 kärlek till den om den följs.

Annars tror jag att jag sträckt mig i ljumsken, känns mer än förjävlig träningsvärk. Gör som alltid och försöker träna bort det, lär inte fungera denna gång. Har egentligen tusen saker att dela med mig av, visa och blotta för er. Men inte nu, nu är tiden knappt och snart börjar Big Brother.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0