So urban feels and suburban lights

Sen sist har jag överlevt plugglistan. Filosofin är inget jag skulle stoltsera med men jag skrev tyska kursprovet igår och sägen säger att jag nailade det . Njuter av att jag nailade det eftersom det var sista provet jag skrev. Mitt i mitt pressade schema lyckades jag även ha tid för studentfestligheter, har man inte tid så gör man sig tid. Får man inte plats på dansgolvet, får man göra så gott man kan. Sen kommer man hem på nattsnåret blöt av sitt eget svett för att man inte fick mycket till svängutrymme där på dansgolvet, det är kroppar och åter kroppar som slingrar sig på ett eller annat sätt.

Men just idag var jag ledig, just idag var jag fri. Har svettats i bil, var tydligen torg-dag när jag begav mig till ICA. Rynkiga människor slänger sig förblindat ut i vägen som om morgondagen inte spelade någon roll. Morgondagen å andra sidan bjuder på inhandlande inför Spanien. Det är nära nu, riktigt nära. Ska bli skönt och åter skönt att lämna allt för en stund och känna ny mark under fötterna. Så med det i tanke har min dag mest bestått av packning och andra lösdrivande verksamheter.


Kommentarer
Postat av: lennnart

jag kommer sakna dig här hemma ju :( men jag hoppas ni får det riktigt gött och glöm inte skicka vykort :D som tur är hinner jag säga hejdå ordentligt imorgon :D <3

2011-05-19 @ 20:18:39
Postat av: isabelle

jag lovar att jag kommer sakna dig med och tänka på dig när jag är borta ! om jag får din adress får du ett kort av mig :D <3

2011-05-19 @ 20:48:52
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: ellen

nu får du allt uppdatera din blogg isabelle jordgubbsförsäljaren ;) hoppas ni hade en underbar resa :)

2011-07-18 @ 18:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0