alla saknar vi någon eller något

Vet inte om det beror på tidpunkten eller om det beror på att kommande vecka inte är lika full av planer som vanligtvis, men något är det allt som gör att jag bara vill gå i ide ett slag. Vill inte sakna, vill känna av ensamheten och vill inte gå på sparlåga. Saknar vardagen så som den var formad förut, inte som det är nu, stöpt efter samma mall vecka ut och vecka in. Tror det är mest det jag saknar, att dela vardagen. Att ha någon att åka i bilen med, att slippa komma på sig själv sitta ensam och skratta högt framför teven, att ha någon att viska till när man inte kan somna. Men allt i livet har sin gilla gång och nu för tiden är jag slagen av ensamheten och mörbultad av mig själv.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0