den artonde oktober

Blev med extra hund tidigt imorses, börjar med andra ord likna ett djurhem här hemma. Men finns det hjärterum så finns det stjärterum och i mitt hjärta finns det alltid plats för djur av alla dess slag. Ska vara hundvakt halva dagen och sen ska jag iväg till Mariestad och vara barnvakt i eftermiddag och framåt kvällen. Det som står på schemat för närvarande är att trötta ut en valp med en lång promenad i skogen och jag slår följe i skogsmarken med Angelica. Med tanke på det sliskigt gråa vädret det är ute nu så antagligen skogsmarken mer som en våtmark och jag överväger att byta ut joggingskorna mot blommiga stövlar.

Programkatalog från en av högskolorna ramlade ner i min brevlåda igår och visst erbjöds det saker som lockade. Får alltid beslutsångest och har svårt att välja när det finns så mycket som lockar. Har väll allid vart lite velig när det kommer till beslut som kan förändra mycket, ändrade mig in i det sista när det gällde gymnasiet. Men det blev bättre än bra det valet, kanske kan man hoppas på samma sak även i detta fall. Drog fram Högskoleprovet som far min så omsorgsfullt skrivit ut och stoppat i ett kuvert, och övade på en del igår. Nailade de jag svarade på och de jag inte visste hur jag skulle ta mig an förväntar jag mig att Fredrik ska kunna bringa ljus till, så de markerade och sparade jag tills vidare.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Då har jag någonting att se fram emot alltså :D haha

2011-10-19 @ 01:30:03
Postat av: isabelle

japp, du ska göra samhället en tjänst :D

2011-10-19 @ 11:04:40
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: Fredrik

HAAHA, oki :D Då får det väl bli så :)

2011-10-19 @ 13:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0