grilled chicken

Korsförhördes om diverse saker på intervjun av en kvinna som ställde frågor till mig fortare än en lama spottar. Minns knappt vad som sades, kändes som jag svarade på frågorna i kryptiska hippiemeningar och the lowest moment nåddes när hon frågade "Hur kommer det sig att du tog kontakt med vårat förtetag?", "Jo, jag har sett er på reklam". Blev uppenbarligen tappad på huvudet som barn när man svarar så, men lyckades ändå rädda situationen och dona till svaret så det blev till det bättre.

Gjorde alltså mitt bästa för att tillämpa det min jobbcoach lärt mig, alla dessa små knep som ska ge en god bild av mig och som obemärkt ska manipulera mina medmänniskor. Något rätt gjorde jag antagligen, för hon uppskattade mig och skickade mig vidare på gruppintervju som infaller redan imorgon. Pang på bara sådär, ingen direkt tid till att bli nervös, bara att sadla om och på't igen bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0