ljuset i mörkret

Nu känns det att hösten gjort sitt intåg på riktigt, och då talar vi inte om den fagra hösten med solstrålar som strilar fram mellan kulörta löv. Nej nu tampas vi med piskande regn, kyla och blåst i en vedervärdig kombination. Men den ruskiga hösten har sina fördelar den med, precis som allt annat. När det blir mörkare ute och graderna kryper neråt får man själv krypa närmare intill. Och det är det jag gillar med den mörka delen av året, man får vara nära och man får värma sig med kärlek under en filt medans ovädret pågår utanför fönstret. Kärlek är helt enkelt det bästa botemedlet mot piskande regn och dunkla kvällar och därför knep jag åt mig en extra natt här i Göteborg.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det tycker jag du gjorde helt rätt i :)

2011-10-10 @ 23:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0