nu är jag din och nu kan jag andas

4:e oktober är både kanelbullens dag och vår månadsdag. Skulle kunna vara en magisk dag, men idag får jag varken kärlek eller kanelbullar. Men idag skiner solen och det här kan liknas vid en väderblogg med inledande väderinformation varje dag. Ska vara en duktig och älskvärd syster och hänga med den äldre systern idag både bland hästarna och svettiga människor i en gymlokal. Vet inte om jag vill blotta mig för samhället med detta hår, har börjat behandla mitt hår väl och duschar inte och utsätter det inte för plattången i onödan vilket resulterar i att det ser ut som ett smörpaket kletats i det. Att vara sunkigt och lockigt är som terapi för mitt hår och jag uppnår en närmast utomkroppslig upplevelse när det är nytvättat och helt plötsligt är hela äckelkänslan värt det.  


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Idag har jag tips om bättre självkänsla. Kika gärna in!

2011-10-04 @ 20:07:24
URL: http://johannavk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0