remember how you saved me now

Försöker äta så mycket frukost som möjligt eftersom det kan hända att blir det enda ordentliga jag får i mig idag. Vid lunch ska jag dra ut min tredje visdomstand och sen har jag förhoppningsvis gjort mitt hos tandläkaren på ett tag. Det blir den andra i underkäken som ryker och jag minns den brutala smärtan efteråt när bedövningen släppte, det gick inte att fungera som en normal människa på två dagar. Det är antagligen priset man får betala för att ha en för liten käft i dagens samhälle. Men eftersom jag ogillar känslan av att vara proppmätt sitter jag här nu lagommätt och kan inte få ner mer. Så dör jag inte av smärtan när bedövningen släpper så dör jag nog av svält idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0