alla snubbar vill ju vara katt

Biblioteket hade inte öppet denna vecka men det hade däremot katthemmet och  där fördrev vi tre timmar, vi stannade till och med tills efter stängning. Jag och Angelica klappade alltså katter i tre timmar, vi både gav kärlek och fick kärlek tillbaka. Klimaxen uppnåddes när vi fick gå in i burarna, vi var mer än saliga och jag blev kär i den ena buren. Min nya kärlek är stor som ett lodjur och har både toffsar på öronen och man på bröstet. Ska försöka värva honom till vårat hem, måste bara få över mor och far på min sida och sen ska jag dränka honom med kärleken han aldrig fick. Fast egentligen krävs det bara att mor säger ja, hon styr trots allt hemmet med järnhand så jag ska preparera henne en aning. 

Annars fastnade mitt hjärta för Tjocka Bettan som vi kallade henne. Kattstackarn hade bott hos knarkare i några år och anammat en kroppshydda som hette duga:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0