Det bästa med framtiden är att den bara kommer en dag i sänder

Kollade på Bonde söker Fru på tv4-play innan jag somna och man får en sådan myskänsla enda in i benmärgen och jag får lust att flytta till en bondgård och leva lycklig i alla mina dagar. Sommarsverige som visas i varenda bild kryper under skinnet på en och när man ser det känns det som man aldrig vill flytta ifrån Sverige. Men sen kommer den Svenska slaskvintern då allt är grått och snön är blöt och missfärgad och man svär över att man bor i Sverige.
 
Vaknade iallafallia för dryga timmen sen och ska inom kort börja med min frukost. Idag ska jag iväg till gymmet och jag och mitt halsont ska samsas så jag inte kommer hem värre i halsen än när jag åkte. Lider dock av störningen att man ska ge allt eller inget, man är inte klar förens benen viker sig och man spottar blod. Antar att idag är dagen då jag får gå emot mina egna principer eller komma hem och vara dödligt sjuk alldeles för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0