höstrusk och höstsnusk

Det fina vädret verkar ha vänta oss ryggen och nu bjuds det på höstrusk och lera. Rutinerad som man är byter man till ljusa sängkläder så hundarna kan göra sängkläderna fläckiga och att städa är som ett maratonlopp när man har djur i familjen. Önskar ibland att jag var en fena på att sticka och virka, i så fall hade jag stickat mig en kroppsstrumpa och gått i ide i den och ingen skulle kunna göra fläckar på den för den skulle vara mörk. Men misstolka mig icke, höstrusk är annars rätt trivsamt om man delar det med någon, jag delar mitt höstrusk med en clementin och en film och får finna glädje i det. Skulle även spridas glädje om detta ville landa i min garderob:



Gör som sagt samhället een tjänst och gör mig och min clementin glad och rösta
http://nelly.com/se/libresse/720607d2-6fb5-49dd-bc8a-b40f086b247f 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0