I'm bulletproof, nothing to lose

De senaste dagarna har jag blivit med en ny last i matväg - havregrynsgröt. Det går att äta till både frukost, lunch och middag, även mellanmål om man nu så orkar med sånt trams. Själv föredrar jag att äta så jag blir mätt när det väl kommer till kritan, så slipper man knussla med mellanmål. Annars rullar dagarna på som de ska och allt som saknas är väll ett jobb just nu, har två på gång så vi får alla hålla tummarna för att allt går vägen och jag kan bli rik som ett troll och hiva pengar omkring mig. Annars har jag en back-up plan, eller två, för jag gillar att ha mitt på det torra och planlägga min framtid en aning. Men hur jäkla svårt kan det vara att få ett fast jobb? Uppenbarligen rätt svårt eftersom vi fortfarande befinner oss i någon slags kris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0