Konsten att imponera på sig själv

Gav mig ut i spåret igår igen och tanken var att jag skulle ta mig runt milen, springa 1 kilometer och sedan gå 1 kilometer och på det viset skulle jag ta mig runt. Efter att jag började springa den tredje kilometern kände jag att det flöt på och det kändes överflödigt att stanna. Så jag lyckade springa 9 kilometer igår, varav 8 utan att stanna och förra gången dog jag efter fem kilometer. Mamma undra alltid hur jag kunde hålla på med simning eftersom man bara simmar fram och tillbaka, antar att det beror på att jag har en självplågargen inbyggd. Fredrik har bevittnat mig på spinningpass då jag vägrar sätta mig ner under hela timmen för att det är jobbigare att stå upp. Är som sagt född till masochist och det var väll det som tog mig runt igår. Skam den som ger sig.

Men idag kan jag säga att jag känner av min bakdel och får väll beklaga mig för Fredrik som kommer sen, han är trotsallt rutinerad löpare och borde kunna känna medlidande. Annars kurrar min mage efter frukost och frukost är det roligaste mål mat på hela dagen, så nu ska det ställas till med frukostkalas på bordet.




Ni glömmer väll inte att ni kan vara goda medmänniskor och rösta varje dag
http://nelly.com/se/libresse/720607d2-6fb5-49dd-bc8a-b40f086b247f

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha! :D Du är galen hurru. Det är inte snällt att göra så för då får jag massera dig när du ligger och gnäller för det göra ont (Y)

2011-09-09 @ 14:30:30
Postat av: anna

hej! fin blogg! :* jag har sån himla beslutångest, kan du kanske hjälpa mig? genom att kommentera det senaste inlägget på min blogg, å kommentera vad du tycker? (a) tack, på förhand! kram!

2011-09-09 @ 14:51:19
URL: http://www.anna-strom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0