morgonstund har guld i mund

Utlovades soligheter denna dag men tydligen kunde inte det löftet hållas och nu har meterologerna även tagigt tillbaka det fina helgvädret. Förpestade min arma havregrynsgröt med björnbär med ett minne av att björnbär smakade gott. Det var inte gott och det smakade inte alls som bären på farmors björnbärsbuskar så jag spottade ut dem på bordet och åt bara de trogna hallonen. Bortsett från bär och grå himmel är detta en fin morgon, sov som en bebis inatt och drömde om Chris Medina som överraskade mig i mitt badrum för att jag var utfryst av diverse storbloggare och inte fick hänga med dem. Jag genomförde något intervjuliknande för MTV och sen hängde jag och Mr. Medina i badrummet. Hela drömmen var som en blandning av "Cribs" och "Det blir bättre" och jag känner en stark längtan att gå till en drömtydare och ge hobbypsykologen något att bita i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0