När min ögon är öppna ser jag dig och när de är stängda ser jag dig och mig

Om ungefär en timme ska jag sätta mig på cykeln för att hämta min man som i vanlig ordning kommer hit på fredagar och är anledningen till varför man längtar efter fredag hela veckan. Eftersom min önskan gick igenom hos mor så blir det tacos som serveras ikväll och alltså bjuder denna fredag på dubbel glädje. Men innan jag åker iväg på min cykel ska jag städa klart mitt rum, fylla på med värmeljus och bädda med nytvättade lakan som befinner sig i torktumlaren. Jag själv kommer inte matcha mitt fina rum för jag har inte duschat sen min springtur i morses och ser ut som en påse skit. Jag är skapt så att jag inte kan duscha mitt på dagen eftersom jag inte gillar att ta på mig kläder efteråt och mäktar inte med att vänta på att håret ska torka. Så istället tänker jag duscha mig fräsch ikväll så jag kan gosa ner mig i sängen väldoftande och kramvänlig. Då jäklar kommer jag matcha både värmeljus och nytvättade sängkläder och allt annat som kan fröjd för luktsinnet.

  
Osminkad och rufsig men är i vilket fall bättre än nuläget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0