Romantikens hela väsen ligger i ovissheten

Det verkar som solen kikar fram efter en tillsynes riktigt blöt morgon. När man inte kan somna om för att det regnar vet man att det regnar för mycket. Besökte som sagt gymmet igår och det har resulterat i träningsvärk i bröstmusklerna, gillar att ha träningsvärk antagligen för jag är lite av en masochist. Annars slog det mig hur litet Skövde egentligen är och hur lite staden faktiskt har att erbjuda, kom på att det antagligen beror på att jag sakta börjar vänja mig vid Göteborgs vyer. Och på tal om Göteborg saknar jag kärlek just nu och vill ha någon att snörpa ihop benen med. Fast har massor av måsten att göra idag och går allt i lås kommer det kännas ljuvligt skönt att få det ur världen, så kärlek får vänta och mina ben får inte snörpas samman än på ett tag.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

På fredag får vi snörpla oss runt varandra! :)

2011-09-08 @ 01:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0