a sky full of lighters

Blev kondition 1 timme och sen lite drygt 1 timme med styrka och andra gemytliga övningar som ska göra mig tight och älskvärd. Mötte upp mor och bror och eftersom vi båda syskon styrs av våran mage behövde vi mat för att råda bot på det tredje världskrig som skulle kunna utbryta. Vi fick mat, på Max och alla som vet vid mig på något vis vet att jag aldrig äter där självmant helt enkelt för att jag inte gillar hamburgare. Hamburgare ska vara riktigt, gjorda fårn grunden och grillade över kol, så är det bara. Så jag förtärde ett nuggetsmål och skapade där med världsfred.

Just nu hetsanmäler jag mig till Högskoleprovet med hjälp av mammas väninna, har man hysteri så har man. Hörde även att mattedelen ska utökas, men har ju aldrig gjort provet förut, är oskuld i denna kategori och lär därmed inte märka av skillnaden mellan nu och då. Nu ska jag borsta mitt skatbo som infaller sig efter duschen, lockigt hår är Guds sätt att straffa människan för att Eva åt det jävla äpplet.

Kommentarer
Postat av: maria

Hejhej!

Vilken fin blogg du har! Gillar din stil :)

Kolla gärna in min bloppis där jag säljer godbitar ur garderoben! Allt ifrån skor och väskor till jeans och koftor till en billig peng! (jeans från 30 kr!)

http://www.mariawallinsbloppis.wordpress.com

Ha det bra!

Kram, Maria

2011-09-18 @ 10:41:01
URL: http://mariawallinsbloppis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0