sometimes it lasts in love

På morgonkvisten avverkade jag en powerwalk och därmed förtjänade jag en liten klapp på ryggen. Solen sken och fåglarna levde loppan ute i trädgården och jag kände att det passade att göra naturen sällskap en stund. Så nu sitter jag här med min nya kärlekspartner havregrynsgröten, nyduschad med hår som droppar i knät. Idag ska de fördrivas tid genom att bakas bullar och andra husliga nöjen för ikväll landar kärleken under mitt tak. Det var 10 dagar sen jag senast träffade honom och fick känna mig sådär liten som man gör i hans famn. Men ikväll är han min och jag kommer få kramar när jag ber om det och mer kärlek än jag förtjänar.  


Kommentarer
Postat av: Wilma

Aww, vad sött ! :)

2011-09-28 @ 09:31:51
URL: http://wilmafahlgren.blogg.se/
Postat av: isabelle

Tack :) !

2011-09-28 @ 09:45:45
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0