heart is beating hardcore

Åkte till Göteborg tillsammans med Kitty och Louise och kom levande hem efter Göteborgs nattliv. Även om det var helt omvänt från lilla Skövde var det är just det jag gillade. Hade med mig kameran under början av kvällen men tog som vanligt inga kort och borde egentligen skaffa en mobil med bättre kamera för då hade det kanske blivit av. Hur som helst började vi med att korka upp i Fredriks lägenhet och förflyttades senare till en ännu mindre bostad, det var trångt och det var gemytligt. När man vanligtvis skulle gå hem i Skövde så gick vi istället ut för att börja kvällen och det var ungefär här jag tappade bort allt vad som heter orientering. Men de andra ledde och jag följde och våran grupp både reducerades och expanderades under kvällenslopp och även om jag tyckte att ciderpriset ruinerade min ekonomi var jag lycklig och i fint sällskap. Trots alldeles för lite sömn innan vi skulle upp igen och blåsor av mina klackar var det en bra kväll som gav mersmak, men om några helger vankas det festande i sann studentanda, det ska tydligen vara både gratis, billigt, mycket och trångt.



Kommentarer
Postat av: Thornblad

Kände att det var dags för mig att göra ett avtryck här hos dig. Mersmak är det jag också spontat känner när jag tänker på kvällen :) <3

2011-09-26 @ 18:10:06
Postat av: isabelle

Samma här och vi är ju bjudna ner dit en gång till och då räknar jag med dig vill jag lova ! kan förövrigt inte låta bli och skratta när jag tänker på när du säger "men vi ska vara glada att man iaf har mat här i Sverige" till svartingarna inne på BK :) <3

2011-09-26 @ 18:21:06
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: Thornblad

Oj herre min skapare det hade jag glömt bort att jag sa... fy vad hemsk jag lät! Hoppas jag slingrade mig ur det snyggt, för de blev lite svarta i blicken ;) <

2011-09-27 @ 17:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0