sådär på kvällskvisten

Att vi närmar oss maj är inget som vädret verkar bry sig nämnvärt om och det utlovas värme både åt höger och vänster i tidningarna, men ingen verkar hålla det löftet. Gick till gymmet och i ett försök att avskärma mig ifrån det gråa utanför. Trugade mig igenom en timme på trappmaskinen, sprang sedan 5 km och mörbultade mig själv med diverse styrkeövningar och kommer få krypa på alla fyra imorgon komma någon vart.

Innan besöket i den svettiga lokalen blev det en vända i stadens kvarter tillsammans med min mor. Skulle välja ut sängkläder som skulle bli en födelsedagspresent, efter alla år av gåvor har föräldrarna lärt sig att det blir bäst om man får välja själv. Fick även en tröja som mor tyckte jag var en tjusig dotter i, men den slogs in till ett paket och får prompt inte öppnas förens på lördag. Nu ska jag se färdigt på Big Brother som den kultiverade människa jag är och efter det ska jag försvinna ner i sängen och de fluffade täckena som den utmattade människa jag är.    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0