the day after april fool's day

Fick kärlek och fick dela mina nätter med mitt hjärta fram tills idag. Slöt oss samman runt kökbordet och åt fruktsallad och ägnade oss åt sällskapsspel för att hylla Earth Hour och allt vad det företräder. Min förkärlek till sammanträden som involverar tända ljus och sällskapsspel gjorde att denna hyllningskväll egentligen liknade  vilken annan afton som helst som hålls efter mitt tycke.

Utöver att ägna en tanke åt att vi människor fördrävar jordklotet gav vi oss ut i naturen och letade geocaches, färdades runt en sväng på longboardarna och gjorde oss hemmastadda framför en film med ännu en fruktsallad. Var med andra ord ett värdigt avslut på marsmånad och en fin start på aprilmånad. Kommande vecka bjuder på förträffligheter av alla dess slag, det hela begynnas med en övernattning med fröken Myrvik. Sedan kommer dagarna maka sig framåt och jag kommer följa med, ta lift med dem och det är en känsla av välbehag som infinner sig i hjärtat mitt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0