hipp hipp hurra!

Traditionen höll i sig och det förblev sol på min födelsedag, vilket vädergudarna har givit mig de senaste 15 åren. Solen sken alltså med sin närvaro och i min närvaro fick jag celebert sällskap av fröken Myrvik. Det är väll en oskriven regel att man ska tåga in på systembolaget så fort man har åldern är inne, men vi tog inte till oss denna traditionsenliga ritual utan lade istället ner möda på att skapa en pannkakstårta. Så istället för att utnyttja det faktum att jag blev 20 år gammal, backade vi tillbaka i tiden och blev tio år gamla, bytte alkhol mot hallonsylt.

Eftersom det var vår i luften och sol på himlen utnyttjade vi detta och strövade två mil ute i naturen. Ett tag gassade det på såpass att vi beslöt oss för att få lite andrum och lade oss därmed till rätta på vägen. Den som inte prövat på att lägga sig på en grusväg och titta upp på molnen en solig dag borde definitivt göra det, en viss del av charmen med att bo på landet är att det är fritt fram att göra som man vill, när helst det faller sig in. 

Så min födelsedag bestod av att förtära en himlans massa god mat och att varva det med promenader, tillsammans med det bästa tänkbara sällskapet. Med andra ord hade jag en eminent födelsedag och vill tacka mina föräldrar för att de satte mig till världen så jag får uppleva hur det är att åldras.  


Den skräddarsydda frukosten - traditionen som inte går att rucka på


Bror när han är i sitt esse, medföljde även en bild på Pikachu
av en outgrundlig anledning


Mr. Morgonfrilla närvarade


Skapelsen som berövade vår pannkakstårte-oskuld


Kommentarer
Postat av: Angelica

"Var barn så länge du kan" sägs det ju, vi borde skapa tradition med den där tårtan! :D <3

2012-04-26 @ 10:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0