kvällskvisten den tioende augusti

Solen sken igår påväg till jobbet och sken alltjämt när jag slutade. Tog tillvara på sommarkvällen i sällskap med Angelica och for iväg till Bäcken för mini-golf. Gillar de överkomliga priserna och vill tacka Gud och Jesus som inspierar till denna ideella arbetarrörelse och billiga kakpriser. Jag fick dock se mig besegrad trots min karriär som medlem i Knatte-Golf och inse att mina glansdagar är över.

Annar har jag dragits med en enveten huvudvärk i närmare en vecka och var övertygad om att det var cancer eller någon annan argsint svulst som långsamt sög livet ur mig. Visade sig bara vara spänningar som naglat sig fast längst ryggen och Angelica tog tillvara på sina massage-gener och befriade mig från min smärta och oro. Vi slog sedan läger i min jättelika säng och vilade ögonen på en 90-tals film innan vi lät John Blund ta över efter ännu en dag med sommarsmak och bra sällskap. Gudarna måtte veta hur jag ska klara mig utan denna kvinna när hon inte längre bor ett cykelavstånd bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0