augustimånad

Fick uppleva sällskap och samspel med fina vänner i lördags. Blev berusade på vin, skratt, dåtiden och framtiden och tanken på att livet snart delar på oss och vi sprids för vinden stinger lite i hjärtegropen. Men en gång till ska vi samlas, en gång till ska vi dela med oss av varandra och det slog vi fast vid.

Känns  att sommaren lider mot sitt slut, det är något som liksom sakta har förändrats med luften man andas. Promenerade med Angelica och samtalade om att hösten är välkommen, vi välkomnar den med öppna armar sålänge den bjuder på kulörta löv och skinande dagar. Hennes katt hade även givit liv åt kattungar, tre små knyten som lindade in mitt hjärta i bomull och moderskärlek. Ser framemot nästa vecka och se hur de små liven tagit vid. Ser inte framemot nästa vecka då det kan vara sista gången som jag sällskapar med min vän på en lång tid.


Vill ha en styck sådan


Får nöja mig med ett lejon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0