sommardagar och sommarkvällar

Har sprungit livet av mig på löpbandet, närmare bestämt en mil. Avskyr att det känns tusen gånger jobbigare att springa på detta förbenande band inomhus, föredrar skogstigar och den friska luften. Men nu är det gjort och jag kan bocka av det från min lista med ting att göra innan jag trillar av pinn. Fast detta var dock i måndags, idag valde jag att svettas i grupp på ett spinningpass.  

Veckan som var avslutade jag med min kära vän och årets första dopp. Skäms nog lite i efterhand över att inte ha badat tidigare, men skyller på tidsbrist och gråa moln denna sommar. Fuktiga i håret åt vi pannkaka och tilbehör i övermått, magen mådde och vi mådde. Plockade även hallon i skogssnår och njöt av dem i kvällssolen innan det trampades hem på cykeln. Kändes som det var sommarlov igen och vi svor över att varje kväll inte var på detta viset, kravlös och sommardoftande. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0