är levande, bara lite upptagen

Alltså det här går inget vidare. Börjar ifrågasätta om jag ska ha kvar den här bloggen, känns både olustigt och snudd på värdelöst. Kanske blir det bättre när jag väl slår slag saken och köper mig en dataladdare. Har dragit ut på inköpet så länge att det är skamligt. Men har man trampat sönder två stycken borde man kanske investera i en mer robust variant, alternativt en stationär dator. Då behövs det dock ett skrivbord och det är en så jäkla osmickrande möbel att jag hellre står över.
 
Annars sitter jag i väntas tider, väntar dock inte på tomten. Istället väntar jag på en ny mobil och att få åka iväg till New York. Förhoppningsvis förfaller det sig så bra att jag hinner få telefonen innan resan så att jag föreviga de dagarna genom en mobilkamera. Förmodligen kommer det bli fler bilder här om jag inte bestämmer mig för att avsluta förhållandet mellan mig och bloggen, tiden får avgöra. Och till dess väntar jag som sagt på ny mobil, även ett nytt nummer, därför varken skickas det eller svaras det på sms från mitt nuvarande.

Kommentarer
Postat av: Lennart

Hej Bella :) Hur är läget? :) Har försökt få tag på dig men inte lyckats :( <3

Svar: Hej! Vilken tur att du fick mitt nya nummer nu då :) <3
Isabelle Nilsson

2012-12-09 @ 23:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0