startloppet för februari

Satte uppe halva natten och sökte min framtid och slutade upp i fosterställning under täcket med vånda inför vad som komma skall. Mitt försök i att finna något och bilda ordning i framtidskaoset resulterade i för lite sömn och ett tröttsamt huvudinnehåll. Gick ut på en promenad i naturen på jakt efter den energi som blev en bristvara under dagen. När man finner fotspår mitt ute i skogen undrar man vad den personen hade för ärende där ute i ingenstans och jag måste stanna ett tag och begrunda varför fotspåren helt plötsligt upphör och vart började de från första början. Gillar att se välbekanta saker som granbarr, älgspår och harpluttar, gillar inte när Moder Natur lurar till det på det  viset, känner mig bedragen.  

Frisk luft alstrade hur som helst fram tillräckligt mycket energi för att orka med att ladda ner The Sims 2. Suttit och spelat ett tag och måste medge att trean är oslagbar och orginalspelet är bättre än tvåan. Ägde under min barndom majoriteten av de extension packs som fanns till The Sims 1, hade en lycklig barndom med syskon, djur och The Sims.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0