tionde i andra tvåtusentolv

Mitt rum ser ut som fan och hans moster och det fullkomligt osar målarfärg i varje por av rummet. Själv har jag gestaltat hur en påse skit både ser ut och luktar efter att i onsdags kväll gett mig in på 75 minuters mördar-spinning och inte duschat av mig efteråt, smakade salt överallt när jag vaknade. Men hela grejen med att bojkotta duschen grundades i att jag och Angelica skulle motionera längst spåret dagen därpå och sedan slå oss ner i bastun som klapp på axeln och avkoppling. Känslan av att vara ruggigt ren infann sig, både skrubbad, tvålad och balsamerad i flera omgångar. Väl hemma väntade nylagad lasange, mor kan konsten att göra två upplagor och det sätter en guldkant på tillvaron. 

Tänkte att den nytvättade doften och det väldoftande mjuka änglahåret inte passade mig så idag gav jag mig iväg på spinningpass nummer två denna vecka för att återigen känna svetten rinna. Väl hemma var både jag och träningskläderna i ett behov av att vaskas och det blev in i duschen och skrubba och packa in håret. Det var mer som ett tvång eftersom jag får hjärtebesök ikväll och då uppskattas en väldoftande kalufs och en babymjuk hud. Han har under våra år tillsammanas yttrat att jag bara luktat dåligt en gång and i want to keep it that way.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0