att älska eller inte älska

Blev uppgraderad och fick placera min bakdel på en sadel och avklarade 55 minuter och efter blev det en timme ute i gymlokalen. Summan av kardemumman blir det då cirkus två timmar av konstant svettning, förbereder mig för klimakteriets värmevallningar. 

Har nyligen skjutsat in en banankaka i ugnen, klockan halv tolv en onsdag. Bror firar födelsedag imorgon och önskade sig helt sonika en banankaka till frukost och hans önskan är min lag denna dag. Hörde jag runner up for best bigsister någonstans kanske? Började fundera över att tre stycken i min familj fyller år denna månad och och att jag utan problem kan räkna upp minst 15 personer som fyller år i februari. Kom fram till att man måste ha älskog någon gång i maj och bli på smällen på kuppen. Så varför väljer majoriteten majmånad? Det är simpelt, det är vårkänslor i luften, syrener slår ut och gräset bli grönt och uppenbarligen är det inte bara skogensvarelser som blir brunstiga. Simpel ekvation som är svaret på varför jag genomgår en smärre ekonomisk kris varje år i februari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0