i work out

Uppnådde en helt ny nivå av ofräschet idag efter två timmar på gymmet varav 75 minuter på en spinningcykel. Var redan från start i behov av en tvätt av håret och efteråt var läget så panikartat att inte ens en biltvätt skulle kunna ställa allt till rätta. Känner mig som en skamsen hund när jag är svettig och vidrig och hamnar bredvid tjejen som är hårdare sminkad än en dragqueen och inte svettas en droppe. Funderar sen på vad hon egentligen gör på gymmet eftersom hon uppenbarligen inte ägnar sig åt träning. Går därifrån och tycker sedan att det är hon som borde skämmas som en hund när hon tränar i utsläppt hår, alla kvinnoväsen vet att den är både opraktiskt och besvärligt.

Ångade upp badrummet och prövade mors nya inpackning och efteråt var min uppenbarelse dräglig och mitt barr doftade karameller. Efter att ha blivit en människa igen var det dags att agera chaufför till bror och hämta hem honom från hans träning. Tycker illa om känslan av kläder mot hud efter att man duschat och vill helst bara rota ner mig under täcket i enbart underkläder men eftersom det inte passar att köra bil i den munderingen fick jag göra det bästa av situationen. Framförde fordonet i pyjamasbyxor, urtvättad myströja och håret invirad i en handduk och besatt under den bilturen riktigt whitetrash potential, skönt att man har en bror som är härdad.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0