att beröva livet vänskapen är som att beröva jorden solen

Blivit bortskämd med fina damer idag och vi tog chansen att känna på våren och gav oss ut i naturen. Fick för mig att det var en bra idé att släpa med sig mina två jyckar på promenaden, en mil i lera är inte en gynnsam miljö för vita hundar som är 20 cm höga, de vadade fram i gyttjan och blev mörklagda. Men vi avslutade det vi påbörjat och tog oss runt spåret trots att våren hade lämnat sporadiska isfläckar på marken som komplicerade hela vandringen. Tanken har slagigt mig tidigare att vi tre är så olika, mina vänninor och jag, men passar ändå så fint ihop, som de tre smakerna i ett stort glasspaket.  

Sedan mitt sällskap åkte hem har det inte blivit många barn gjorda här hemma. Är tydligen skottdagen idag och mor min uppmanade mig att åka och fria, kände inte för att vara så produktiv och tror jag suger på den karamellen till nästa skottår. Ska dock vara en gnutta produktiv och börja knåpa på min önskelista, kommer titt som tätt på ting som skulle sitta fint i min ägo, men sen när det väl ska präntas ner på papper är det bortglömt. Ska leta ifatt på mina gamla brevpapper och dikta ner mina önskemål innan de rusar ifrån mig.


Kommentarer
Postat av: Lennart

Ni är så bra :D tack för en trevlig promenad idag! Påskaftons veckan var v.14 så alltså blir utgången den veckan och inte v.12 som jag trodde ;) <3

2012-02-29 @ 21:53:31
Postat av: Thornblad

Håller med er båda om en superbra dag! Satt verkligen fint att få låta munnen arbeta lite också med allt prat :) <3

2012-03-01 @ 10:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0