2012

Det var inte i år och det är drygt en vecka försent för att resumera båder 2011 och nyår. Skulden läggs på att jag vistas en längre tid i hemifrån och fick nyårs firandet langat rakt i ansiktet när jag kom hem och har därför haft grövre problem än vanligt att ställa om till vardag. Men hem kom jag och firade nyår med fina vänner och finmiddag gjorde jag också och årets första måltid blev fylle-cheese på Donken på Avenyn. Gillar att ge årets glamorösaste kväll lite kontrast och älskar att flöta mat i flotta outfits.

Bästa nyheten detta år- än så länge, är att jag har införskaffat en laddare och kan alltså nu utnyttja min dator hämningslöst igen. Ska alltså vinna tillbaka alla förlorade själar som fanns här innan min resa och ska bli rik på mitt bloggande, operera brösten och ha en lägenhet full av skor och tandblekning. Men det är inte förens imorgon, för ikväll har jag vänt på dygnet och ska spela meningsfulla onlinespel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0