inlägg

Står som bäst och prövar och knåpar på kläder till helgens festligheter och kommer på att inget gör sig rättvist i strumplästen. Går för att söka upp det tilltänkta paret och när man som bäst står och river i hallen inser man att de jäklarna är kvar i Göteborg. Pojkvännen som är ägaren till lägenheten är dessvärre inte kvar i Göteborg. Satte i gång en skallgångskedja ända till Alperna och det finns hopp om att pjuxen och jag kan återförenas igen.

Har idag befunnit mig mer än halva dagen i stan och både tränat och lämnat jobbansökningar. Träffade även på gamla klasskamrater och även en jobbkamrat, nästan så man saknar det med Skövde, att man alltid korsar vägen med någon man känner. När tanken slår mig så satt jag inte ner under de sju timmar jag var hemifrån, och när jag väl satt ner så var det på en träningsmaskin. Skamligt nog är det enda jag gjort sen jag kom hem suttit ner, ska fortsätta denna sedvänja med att sätta mig i bilen och hämta bror min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0