elfte i första

Slöt inte ögonen förens efter tre i natt och all skuld kan läggas på min lätthet för att bli beroende av saker. Skapar för jämnan beroende till diverse saker, havregrynsgröt, The Sims, sköljmedel, SATC, yatzy och nu senaste laddade jag ner Gossip Girl. Borde börja beakta min beroende-gen, på allvar.

Annars huserade jag hos Angelica för att få en glimt av hennes nya misse. Föll pladask och ville direkt stoppa ner krabaten i jackfickan och smussla med hem. Annars promenderade vi i det fina vårvädret som inträffar i mitten av Januari istället för de vargavintrar som det bjudits på föregående åren och detta skevar till hela min livssyn. Vi pratade om allt som föll över oss och jag gillar att prata med människor som genuint lyssnar och är kloka på riktigt, skyr människor som ger en svaret som förväntas och som likväl går att finna på Google. Med kloka människor slipper man undan känslan av att bara vilja sluta munnen runt ett avgasrör.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0