09.23

Hur kombinerar man både festival och jobbpass? Man rullar pannkakor och förbereder matlådor i god tid innan för att ha orken. Har i tre dagar jobbat i timmar på ett folktomt ICA och förenats med vänner på ett fyllt festivalområde.

Efter tre dygn utan vila och sommakläder sent in på småtimmarna sade kroppen tillslut ifrån och att bli sjuk var något som fanns med i beräkningarna. Låg och svettades i feber i söndags och mellan varven åt jag allt som gick att ätas, kroppens sätt att reparera sig sade mitt hjärta. Kämpade mot trötthet och svettvallningar på jobbet igår och vaknade upp imorses efter tolvtimmars sömn. Sömnen kan vara pusselbiten som fattades för jag känner mig lite mera mänsklig och inte lika ynklig idag. Ska göra frukost och titta på tv medan jag äter den. Sedan ska jag finna dubbel glädje i att jag börjar sent idag och bara jobbar tre dagar denna vecka. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0