i slutet av veckan

Genomlevde veckan som innehöll fler timmar en vad ett heltids jobb gör och det var inte så farligt som jag stundtals hade förfarat. Fick nattligt sällskap igår och slöt ögonen lite försent vilket utföll i att jag stupade i säng för att samla krafter efter en tidig allt för tidif uppstigning på en söndag. Gjorde en såpass stor kraftsamling att löparskorna snörades på och det blev en mil i spåret som averkades. Sitter nyduschad, med tända ljus och fluffade täcken och klappar mig själv nöjt på axeln efter veckan som gått, känns som världen ligger för mina fötter.

Veckan som kommer innehåller bara tre dagars jobb och det känns så rart att jag blir sentimental. Sen kommer fredagen och fyra års väntan på att se The Boss når sitt kulmen. Nu börjar det kännas i kroppen och tanken får pälsen på mina armar att resa sig. Det sägs även solen ska gästa Göteborg och blir det så ska jag bli hängiven kristen på heltid. Kommer ta mig fram på förväntningar, förhoppningar och lyckorus denna vecka och sova så gott ikväll bland tre täcken och sex kuddar.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0