Bring on your wrecking ball

Har blivit frälst. Vet inte var man ska börja för att göra detta rättvist, för att göra Bruce rättvis. Så jävla bra, så jävla rakt in i hjärtat som det kan bli. Är fast som i en tonårsförälskelse och han är den nya husguden. Visste att det skulle vara bra, trodde inte det skulle etsa sig fast så jäkla starkt. Stod bland 66 000 människor och tänkte över livet, nuet, framtiden dansade, sjöng och njöt. Herrejävlar. Nästa gång tältar jag utanför. Herrejävlar alltså.

Utöver att blivit frälst har jag fått kvalitetstid med mitt hjärta, tagigt del av både solsken och regnkaos, fikat på gemytliga caféen, ätit den godaste pastan i Göteborg, strosat på stan och gått morgonpromenad. Att vara driftig i tillvaron har fått min kropp att tillslut säga ifrån. Halsen är en slemdamm, har lock för båda öronen, känner av en urinvägsinfektion och ländryggen smärtar. Stupade i sängen igår med hjälp av en kombination av alvedon, ipren och tigerbalsam, fastställde att det kanske var dags för en vecka med lägre tempo. Lite Hakuna Matata. Börjar imorgon kväll efter jobbet med att kurera mig med kärlek och honungsvatten.  









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0