måndagen i mitten av juni

Vill göra om min blogg, få brunbrända ben, odla långt bångstyrigt hår och vill fortfarande pussas, allt känns lika omöjligt. Var iväg på uppstartsmöte på jobbet och missade mitt träningspass. Var innovativ och snörade på mig löparskorna och lät dem slå mot marken backe upp och backe ner i en mil. Far har stängt av elementen för han trodde sommaren gjorde intåg, så jag sitter och fryser i mitt eget svett eftersom det är ruggigt ute i juni.

Ska kräla mig ur mina svettiga paltor och äta äppelbitar dränkta i kanel och kolla på en dokumentär om mammor som skönhetshetsar sina döttrar. Tur att man inte växte upp under sådana förhållanden, såg ut som ett troll som barn och luktade säkert blöt hund också. Min mor sa att jag var fin i håret häromdagen och jag svarade "jag har inte duschat på tre dagar och har precis sprungigt skiten ur mig", detta hade aldrig hänt om jag hade skönhetshetsats som liten, oduschat hår hade isåfall varit som att synda i kyrkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0