26 juni efter midsommar

Rullade köttbullar, flätade håret, dekorerade tårta och firade midsommar. Midsommar, mat och vänner i en dejlig kombination inpå småtimmarna. Behövdes inte sju sorters blommor under kudden och nu blir det alltså bara mörkare.

Steg upp vid 05.30 och genomförde tio timmars arbete igår och det räds mig vart de tio timmarna tar vägen. Efter jobbet sprang jag sönder löpbandet på gymmet och hann delta i ett gruppass och det räds mig en aning vart all denna energi kommer ifrån. Om jag var en hamster hade jag sprungit sönder mitt hjul och gnagt frenetiskt på burgallret vill jag lova. Ska ta och förtära frukost snart och i samma veva svarva ihop en matlåda. Startar upp sent idag och ska plikttroget genomföra elva timmars knegande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0