passerad tid

Fick en finvistelse av Fredrik i helgen och har fått snörpa ihop mig med honom i den stora bädden i hela två nätter. Vi gjorde som majoriteten av befolkningen och dukade upp framför melodifestivalen i sann patriotisk anda, nästa steg är att köpa vitmålad flaggstång och fana. 

I söndags sken solen på himlavalvet och tiden var inne för att vädra longboarden. Klädde mig efter lager på lager metoden, dels för att det värmde och dels för att asfalt är hårt att landa på. Trots att det var länge sedan jag och longboarden nyttjade varandras sällskap så slapp jag smaka på asfalten. Min privata vägledare ska sträcka ut en hjälpande hand och lagom till att blommorna står i blom kommer jag vara redo att ställa upp i X Games.

Nu är timman slagen och mitt fort väntar på att ockuperas. Funderar på om det är läge att somna till en film, är snudd inpå magiskt att tassa upp och stänga av tvn och sedan krypa ner igen. Med handen på blodpumpen är det dock få saker i livet som slår nattligt sällskap av en hjärtevän, men man tager vad man haver sade hon och startade upp televisionen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0